Verzenden & Retourneren

Levertijd en verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Voor kleinere pakketten verloopt de levering via de postbode of pakketbezorgen. Over het algemeen zal de aflevering tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Grotere pakketten worden persoonlijk afgeleverd. Hiervoor nemen we steeds contact op met de klant.

Alle vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
Via de webshop leveren wij uitsluitend aan volgende landen:

België

Vast tarief: €7,00-

Gratis verzending vanaf €75,00-

Duitsland

Vast tarief: €11,00-

Gratis verzending vanaf €120,00-

Luxemburg

Vast tarief: €12,00-

Gratis verzending vanaf €130,00-

Ierland

Vast tarief: €21,00-

Gratis verzending vanaf €230,00-

Oostenrijk

Vast tarief: €17,00-

Gratis verzending vanaf €185,00-

Nederland

Vast tarief: €11,00-

Gratis verzending vanaf €120,00-

Frankrijk

Vast tarief: €15,00-

Gratis verzending vanaf €160,00-

Verenigd Koninkrijk (UK)

Vast tarief: €16,00-

Gratis verzending vanaf €170,00-

Denemarken

Vast tarief: €20,00-

Gratis verzending vanaf €220,00-

Staat uw land hier niet tussen neem gerust contact met ons op.
Waarschijnlijk kunnen we u dan toch verder helpen.

Beschadigd artikel

Je bestelling is verzekerd tegen breuk. Om van een terugbetaling te kunnen genieten, heeft de verzekering bepaalde informatie van jou nodig, aangezien men duidelijk wil zien hoe het artikel verpakt was en welk verpakkingsmateriaal er gebruikt werd. In geval van schade gelieve ons een mail te bezorgen met als onderwerp *SCHADE* en deze ten laatste 3 werkdagen na ontvangst te mailen naar info@royalthings.be. NADIEN WORDT DE SCHADE NIET MEER VERGOED, dus het is van belang jouw bestelling direct te controleren na ontvangst! Jouw bestelling is verzekerd tegen schade tijdens het transport, maar is niet verzekerd bij je thuis, in je winkel of op je werk. De doos zo snel mogelijk openen is dan ook jouw verantwoordelijkheid.

Indien je ons na 3 werkdagen contacteert met de boodschap dat je de doos nog niet had kunnen openen en controleren binnen deze periode, kunnen wij jou helaas niet meer vergoeden voor de opgelopen schade. De mail moet onderstaande foto’s en informatie bevatten:

  • Een foto van het gebroken item. Bij meerdere gebroken items gelieve alle gebroken items op één foto te fotograferen. Indien deze niet duidelijk genoeg is voorziet u 1 extra detail foto.
  • Een foto van het gebroken item in zijn originele verpakking (binnenverpakking). Ook het gebruikte verpakkingsmateriaal moet zichtbaar zijn.
  • Een foto van buitenverpakking (origineel pakket).
  • De datum waarop de bestelling bij jou geleverd werd.
  • Het factuurnummer of ordernummer.

LET OP
Stuur gebroken goederen nooit terug naar Royal Things, tenzij hier door een medewerker uitdrukkelijk om gevraagd wordt.

Retourneren

  1. Als je goederen of diensten bij ons koopt, heb je gedurende 14 dagen vanaf de levering of het sluiten van de overeenkomst het recht om te beslissen dat je de goederen niet wil houden. Je kan je bestelling dan zonder betaling van een boete en zonder opgave van reden terugsturen (de kosten hiervoor betaal je zelf). Binnen de 14 dagen nadat we je bestelling teruggekregen hebben of je hebt aangegeven dat je wil afzien van de overeenkomst, betalen we je de volledige aankoopprijs ervan terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald.
  2. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen dus voor jouw rekening. Wij zullen aangeven wat hiervan de kostprijs is of een raming maken, indien dit niet redelijkerwijze op voorhand kan worden berekend. Indien de goederen onmogelijk per post kunnen worden teruggezonden zullen wij deze bij jou komen afhalen en zullen jou hiervoor geen kosten worden aangerekend.
  3. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of tot je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
  4. Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wil kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, mag je ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het goed wenst te behouden.
  5. Zullen in geen geval worden teruggenomen: gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen; artikelen waarvan de verpakking (of een deel ervan) geopend werd; artikelen die op maat van de klant zijn gemaakt; artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden; Dienstenovereenkomsten zodra de uitvoering is begonnen.
  6. De hier genoemde retourgarantie geldt in de omschreven hoedanigheid uitsluitend voor particulieren. Bedrijven kunnen voor vragen omtrent retourmogelijkheden contact met ons opnemen.
  7. Om je herroepingsrecht, zowel in het geval van levering van diensten als levering van goederen snel en correct uit te oefenen, kan je het hieronder vermelde formulier invullen en dit opsturen naar Kouterstraat 21, 3071 Erps-Kwerps. Wij zullen je per e-mail een ontvangstbevestiging van jouw herroeping sturen.

MODELFORMULIER VOOR HERROEPING

(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)

 

Aan Royal Things V.O.F. (Kouterstraat 21, 3071 Erps-Kwerps):

Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*)

Besteld op (*)/Ontvangen op (*)

Naam/Namen consument(en)

Adres consument(en)

Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

Datum

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.