Leverings- en ophaalopties

Levertijd

We doen ons best je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden, dit is meestal binnen de 2 à 3 werkdagen. Onze artikelen worden altijd heel zorgvuldig ingepakt, zodat ze in de beste omstandigheden bij je aankomen. Soms zijn producten niet voorradig, dan kan de levering iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden ook onze normale levertijd niet halen, dan brengen wij u hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte.

Al onze pakketten worden verzonden via DPD of Bpost. Zij bepalen het moment van aflevering, meestal tussen 9:00 en 18:00.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Thuislevering: Het pakketje wordt door DPD of Bpost afgeleverd bij jou thuis. Mocht je niet thuis zijn dan zal het pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht worden.

Afhaalpunt: Het pakketje wordt verzonden naar een afhaalpunt van je keuze. Dit geef je aan bij het afrekenen van je bestelling, vervolgens kan je een afhaalpunt kiezen.

Gratis ophalen in onze winkel: je kan je pakket komen ophalen in onze winkel. Bij het afrekenen selecteer je “gratis ophalen”. Hierna nemen we persoonlijk contact met je op om een afspraak voor afhalen vast te leggen.

Track & Trace?

Track & Trace wordt standaard voorzien voor al onze zendingen.
Van zodra het pakket wordt opgehaald door de koerier ontvang je een mail met de Track & Trace code. Op deze pagina vind je alle informatie omtrent de verzending van je pakket.

Inpakspecialist

Door de grote hoeveelheid kerst ornamenten die we reeds hebben verzonden zijn we echte specialisten geworden in het verpakken van breekbare artikelen. Veel klanten loven ons voor deze extra service.
Bekijk hier het filmfragment van hoe we tewerk gaan.

Beschadigd artikel

Je bestelling is verzekerd tegen breuk. Om van een terugbetaling te kunnen genieten, heeft de verzekering bepaalde informatie van jou nodig, aangezien men duidelijk wil zien hoe het artikel verpakt was en welk verpakkingsmateriaal er gebruikt werd. In geval van schade gelieve ons een mail te bezorgen met als onderwerp *SCHADE* en deze ten laatste 3 werkdagen na ontvangst te mailen naar [email protected] NADIEN WORDT DE SCHADE NIET MEER VERGOED, dus het is van belang jouw bestelling direct te controleren na ontvangst! Jouw bestelling is verzekerd tegen schade tijdens het transport, maar is niet verzekerd bij je thuis, in je winkel of op je werk. De doos zo snel mogelijk openen is dan ook jouw verantwoordelijkheid.

Indien je ons na 3 werkdagen contacteert met de boodschap dat je de doos nog niet had kunnen openen en controleren binnen deze periode, kunnen wij jou helaas niet meer vergoeden voor de opgelopen schade. De mail moet onderstaande foto’s en informatie bevatten:

  • Een foto van het gebroken item. Bij meerdere gebroken items gelieve alle gebroken items op één foto te fotograferen. Indien deze niet duidelijk genoeg is voorzie je 1 extra detail foto.
  • Een foto van het gebroken item in zijn originele verpakking (binnenverpakking). Ook het gebruikte verpakkingsmateriaal moet zichtbaar zijn.
  • Een foto van buitenverpakking (origineel pakket).
  • De datum waarop de bestelling bij jou geleverd werd.
  • Het factuurnummer of ordernummer.

LET OP
Stuur gebroken goederen nooit terug naar Royal Things, tenzij hier door een medewerker uitdrukkelijk om gevraagd wordt.